Rukavičky

Detské rukavičky

Veľkosť:

2-3 roky

 

Materiál:

Vlna Red heart baby, háčik 4,0 mm, nožnice

 

Návod:

Na začiatku každého radu háčkujeme 1 RO a na konci spájame pevným okom do 1. stĺpiku v rade.

V celej práci háčkujeme hlboké polodlhé stĺpiky (pracujeme do medzier medzi stĺpikmi, nie do očiek ako zvyčajne)

Začneme magickým kruhom,

1 .RAD: uháčkujeme 1 RO a  6 PDS do kruhu

2 .RAD: 2 PDS do všetkých očiek   (12 očiek)

3 .RAD: (2 PDS, 1 PDS) 6x   (18 očiek)

4. RAD: (2 PDS, 1 PDS do 2 očiek) 6x  (24 očiek)

5 .RAD- 10. RAD: 1 PDS do všetkých očiek dookola  (24 očiek)

11. RAD: 1 PDS do všetkých očiek dookola, na konci radu uháčkujeme 6 retiazkových očiek a potom spojíme do 1. PDS PO

12. RAD: 1 PDS do 24 očiek a potom 6 PDS do diery pod retiazkou  (30 očiek)

13. RAD: 1 PDS do všetkých očiek (30 očiek)

14. RAD: 1 PDS do 26 očiek, potom (zháčkujeme nasl. 2 očká do 1 PDS) 2x  (28 očiek)

15. RAD-17. RAD: 1 PDS do 28 očiek

18. RAD: 1 PDS  1 RO  nasl. očko preskočíme a do ďalšieho uháčkjeme 1 PDS, opakujeme 1 RO 1 očko preskočiť a do ďalšieho 1 PDS až na koniec radu, na konci uháčkujeme posledné RO a spojíme.

19. RAD: 1 PDS do 1. PDS, (2 PDS do medzery) opakujeme na koniec radu

20. RAD: dvojitý PDS do všetkých očiek

21. RAD: (1 KS,2 KS) opakujeme na koniec radu.

Odstrihneme a koniec vlny schováme do vnútorných očiek.

 

Palec:

Začneme v rohovom očku medzery na palec, nahodíme vlnu

1. RAD: 1 RO, 1 PDS do toho istého rohového očka, 1 PDS do nasl. očka, 1 PDS do ďalšieho rohového očka, potom 6 PDS do retiazkových očiek. Spojíme.

2. -3. RAD: 1 RO, 9 PDS, na konci spojíme

4. RAD: 1 RO, (zháčkujeme 2 očká do 1 PDS ) 4x , 1 PDS, spojíme

Odstrihneme a ukončíme.

 

Z vlny si zhotovíme šnúrku, ktorú prevlečieme do pripravených dier na vrchu rukavičky. Hotovo!

 

Druhú rukavičku uháčkujeme rovnakým spôsobom.

 

Videonávod:

 

Tento web k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti používa súbory cookie. Používaním tohto webu s ním súhlasíte. viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť